niedziela, 2 listopada 2014

Dodatkowa notka do sprzedawanych przedmiotów

WSZYSTKIE ZDJĘCIA PRAWDZIWE, zrobiłem je w dniu wystawiania aukcji!

Wszystkie sprzedawane przez mnie zabawki pochodzą z mojej prywatnej kolekcji. W 99% przypadków jestem pierwszym i jedynym właścicielem. Wszystko było kupione nowe w sklepie. W przypadkach kiedy było inaczej jest o tym wzmianka w aukcji.

Wszystkie zabawki/katalogi były przechowywane w idealnych warunkach w mieszkaniu, w moim pokoju z dzieciństwa. Najczęściej w oryginalnych opakowaniach/pudełkach i folii.

Nikt w domu nie pali papierosów, jest ciepło i sucho.

Oczywiście, jak to ponad 20-letnie zabawki/katalogi, wszystko nosi ślady użytkowania, bo są to mimo wszystko rzeczy używane zgodnie z przeznaczeniem. Są wyczyszczone do stanu nadającego się do zabawy. Na pewno da się to jeszcze lepiej zrobić, szczególnie jeśli jesteś kolekcjonerem (np. drobniutki kurz w szczelinach itp.). Były to dla mnie niesamowicie ekskluzywne zabawki i bardzo o nie dbałem. Pamiętam do dziś każdy ich szczegół. Po latach jednak zdecydowałem się na wielką wyprzedaż. Straciłem już do nich sentyment, a mama chce zamienić mój stary pokój na coś innego niż "magazyn" zabawek.

Zostawiłem sobie jedynie Lego z tamtych lat ;)

Jeśli interesuję Cię coś jeszcze z czasów gumy Donald, G.I. Joe czy piratów z Lego to daj znać. Może to posiadam, nie wystawiłem jeszcze wszystkich rzeczy.

WAŻNE:
Dla fanów G.I. Joe!
Mam też dużą kolekcję polskich komiksów od numeru pierwszego. Coś około 20 książeczek (tak licząc w pamięci). Stan bardzo dobry, to następna "świętość" z dzieciństwa.

Kontakt przez pytanie do sprzedawcy.

Jako, że jestem prywatnym użytkownikiem, a nie żadną firmą - nie wystawiam faktur, rachunków, nie daje gwarancji i nie przyjmuje zwrotów. Jeśli masz wątpliwości istnieje możliwość obejrzenia towaru przed zakupem w Warszawie. Odbiór osobisty możliwy w Warszawie.

Większe zdjęcia wszystkich przedmiotów i więcej opisów na:
http://gijoe-photo.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz